Crash & Repair Policy
Op Assos producten is een fabrieksgarantie van 2 jaar op eventuele productiefouten. Mocht er sprake zijn van een mogelijke productiefout gelieve contact met ons op te nemen.
Mocht u schade hebben aan uw assos artikel kunt u gebruik maken van de hersteldienst van Assos Zwitserland.
- Crash policy / herstel beleid
- Gratis reparatie en of vervanging geldt enkel binnen de 30 dagen na aankoop van het product.
- Voor herstellingen na 30 dagen na aankoop vraagt Assos een vergoeding. U ontvangt na uw aanvraag (zie onder), indien herstelling mogelijk is, een kostenopgave. Pas na uw akkoord zal Assos de herstelprocedure in gang zetten.
- ALLE crashes worden behandeld door de fabriek, Assos Zwitserland.
- Surf hiervoor naar de site van Assos Zwitserland.
- Kies in het DROPDOWN MENU van de contactpagina bij topic: ‘Crash Policy’
- Het formulier geeft de mogelijkheid meer details in te voeren. Bijv. een foto van het beschadigde kledingstuk en een bewijs van aankoop (verplicht).
- Het formulier genereert een TICKET dat zal worden overgenomen door de klantenservice van Assos Zwitserland.
Indien het artikel bij Assos-Store is gekocht, kunnen wij altijd een kopie van uw factuur mailen.
Mocht u poblemen ondervinden met de communicatie en/of taal, staan wij altijd klaar u hierin te ondersteunen. Neem in dit geval gerust even contact met ons op. Bij voorkeur per mail.